3 Οκτωβρίου 2011

Été indien* και “εγώ μένω ακόμη εδώ”




Είμαι με το τιραντάκι ή λίγο πιο πριν ήμουν με το σορτάκι και τη σαγιονάρα.

Είναι 1η οκτώβρη και είναι καλοκαίρι. Έτοιμη για την 3η μου Nuit Blanche**, και όσο θυμάμαι την πρώτη που είχε τέτοια παγωνιά και δεν είχαμε χοντρά μπουφάν!

Σήμερα είχε 30 βαθμούς και κυριότερα, διάθεση καλοκαιρινή. Γιατί πέρασε ο Σεπτέμβρης ο περίεργος, με το τρέξιμο και το άγχος και την ανισσόροπη διάθεση και τις μεταπτώσεις, με την πίεση και την ανασφάλεια. Φευγει και αφήνει τα πράγματα κάπως τακτοποιημένα.

Λες και μπήκε ο Οκτωβρης και τα έσβησε όλα αυτά. Τώρα μπαίνουν λίγο λίγο όλα στη θέση τους. Η εγγραφή, το διδακτορικό, ο καθηγητής, τα μαθήματα, το σπίτι.

Οι βαλίτσες οι καλοκαιρινές άδειασαν και γέμισαν τις ντουλάπες μου. Εγκαταστάθηκα. Ηρέμησα. Και νιώθω τόσο έντονη την ανάγκη να χορτάσω και να απολαύσω αυτή την ηρεμία μου. Θέλω να κάνω βόλτα στην πόλη, να περπατήσω, να τη νιώσω λίγο, να ψυχανεμιστώ τι μπορεί να μου επιφυλάσσει για φέτος. (μα φοράω αμάνικο!)

Και ξέρω καλά ότι ο κυριότερος λόγος που θέλω να απολαυσω την καλοκαιρινή μου διάθεση είναι γιατί αύριο δεν ξέρω τι «καιρό» θα έχει… μήπως έχουν αλλάξει όλα… μήπως κάτι άλλο πάει στραβά.

και η Nuit Blanche είναι ιδανική για τέτοια βόλτα. Ορδές κόσμου γεμίζουν τους δρόμους… έξω είναι ένα μικρό πανηγύρι σε κάθε γωνιά. Μεθυσμένοι τριγυρνούν στους δρόμους ή απλά αράζουν κατάχαμα… μουσικοί επίσης με τις μπάντες τους μαζεύουν τριγύρω τους κόσμο… πολλοί σχηματίζουν τεράστιες ουρές για να μπουν (δωρεαν) σε μουσεία…

εγω διάλεξα να περιπλανηθώ σε αγαπημένους μου δρόμους, να πάρω να φάω αγαπημένες λιχουδιές για να με κακομάθω, να δω στα γρήγορα μια έκθεση (μα πόσο μ’αρέσει να πηγαίνω στα μουσεία 12 το βράδυ!) και να συνεχίσω να περπατώ μέχρι που τα τακούνια μου δε με βαστούσαν άλλο…

τις 3 τη νύχτα με πήρε κάποιος φίλος μου τηλ… που το τηλέφωνο μου δεν έβγαζε αναγνώριση ποιος ήταν, να με ρωτήσει που είμαι και τι κάνω και να πάω οπωσδήποτε εκει που ήταν πως γινόταν χαμός και ήταν τέλεια… κι εγω βέβαια ήμουν στο κρεββάτι μου και ακόμη δεν ξέρω ποιος μπορεί να’ταν!

και εγώ μένω ακόμη εδώ- 4 χρόνια μετά…









té indien

Expression d’origine américaine et canadienne, l’été indien ou l’été des Indiens (en France, l’été de Vireux ou l’été de la Saint-Martin) est une période de temps ensoleillé et radouci, après les premières gelées de l’automne et juste avant l’hiver. Elle se produit en octobre ou au début de novembre dans l’hémisphère nord, et en avril ou au début mai dans l’hémisphère sud. Elle est aléatoire et peut durer de quelques jours à plus d’une semaine, ou ne pas se produire du tout certaines années.

An Indian summer is a meteorological phenomenon that occurs in the autumn. It refers to a period of considerably above normal temperatures, accompanied by dry and hazy conditions, usually after there has been a killing frost. Depending on latitude and elevation, the phenomenon can occur in the Northern Hemisphere between late September and mid November.

** Nuit Blanche (All-Nighter, literally White Night, in French) is an annual all-night or night-time arts festival. A Nuit Blanche will typically have museums, private and public art galleries, and other cultural institutions open and free of charge, with the centre of the city itself being turned into a de facto art gallery, providing space for art installations, performances (music, film, dance, performance art), themed social gatherings, and other activities.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου