10 Μαρτίου 2011

Μαγικό τζίνι




Αγαπητό μαγικό Τζίνι,

Θα ήθελα τις τρεις ευχές που δικαιούμαι. Για την ακρίβεια, για να μην είμαι κουραστική, θα ήθελα μια ευχή για τρεις!

Θέλω να με μοιράσετε ή να με πολλαπλασιάσετε (όπως θελετε) επί τρία! Νομίζω οι τρεις εκφάνσεις της αφεντιάς μου θα ήταν αρκετές. Παρακολουθείστε την κατανομή της εργασίας.

Η α θα πηγαίνει για μάθημα(που είναι υποχρεωτικό) και σε διαλέξεις (που έχει βρει τόσες!). επίσης, θα παρακολουθεί εκθέσεις και διάφορα άλλα εβεντ! Μέσα στις αρμοδιότητές της θα είναι όποια ενασχόληση με δημόσιες σχέσεις, σύσφιξη δεσμών φιλίας με τον περίγυρο, διατήρηση επαφών και δημιουργία νέων, υποχρεωτικές εμφανίσεις σε κοινωνικές εκδηλώσεις, καθώς και καφέδες/βόλτες /μαγαζιά και συχνά update και catch up, κυρίως με το κοντινό περιβάλλον.

Η β θα γράφει. Ναι, δεν χρειάζεται να κάνει κάτι άλλο. Μόνο θα γράφει. Ισως, ενίοτε, να συμπληρώνει επιπλέον σημειώσεις από τη βιβλιογραφία. Στο γράψιμο συμπεριλαμβάνεται και η διόρθωση και η μέριμνα για τα όσα έχει γράψει, την αποφυγή λαθών, περιεχομένου ή και συντακτικών/γραμματικών (γιατί φυσικά τα γαλλικά της πρέπει να ξεπερνούν στο επίπεδο τη μητρική της.)

Η γ θα οφείλει να διαβάζει για να βελτιώνεται η β, να διαβάζει κυρίως βιβλιογραφία μη συναφή με το θέμα το οποίο ασχολείται η β. έτσι απλά για να βελτιώνεται. Επίσης, πρέπει στις αρμοδιότητες της να αναλάβει την έρευνα και τη μέριμνα για την αποκατάστασή της α και της β για την επόμενη χρονιά.

Προς αποφυγή οποιασδήποτε χρήσης δικαιολογιών περί ανέφικτων επιθυμιών/ευχών, αγαπητό Τζίνι, θα ήμουν στην ευχάριστη θέση να σας προτείνω κι άλλες επιθυμίες μου που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν και να επιλύσουν πολλά προβλήματα.

Λύση 1

Μπορείτε να καταργήσετε το 24ωρο. Η ημέρα θα μπορούσε (και θα έπρεπε) να έχει περισσότερες ώρες.

Λύση 2

Μπορείτε να καταργήσετε τον ύπνο. Ναι, μάλιστα. Όχι εγώ να τον καταργήσω μόνη μου στον εαυτό μου, αλλά καθολικά. Να γίνει καθολικά περιττός. Ετσι και αλλιώς είναι από τα πιο περιττά πράγματα του ανθρώπου, να μη χρειάζεται να κοιμάται τη μισή ζωή του.

Προσωπικά δεν έχω να σας προτείνω άλλες λύσεις. Με την ικανοποίηση οποιασδήποτε από τις παραπάνω επιθυμίες, θα σας είμαι απεριόριστα ευγνώμων.

Μόνο που θα σας παρακαλούσα να έχω απάντηση άμεσα, γιατί στέρεψα από άλλες ιδέες. Προς το παρόν εφαρμόζω κάτι μεταξύ της λύσης 1 και 2, αλλα για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι τόσο αποτελεσματικές. Όλα τα παραπάνω πρεπει να γίνουν όμως- και δεν εχουμε χρόνο. Πρέπει ταυτόχρονα. Κι αυτό επίσης το προσπάθησα, μα ή στραβα αρμενίζω ή στραβώνει ο γιαλός.

Θα βρίσκομαι στην αναμονή της απάντησής σας,

Με εκτίμηση,

Δ.

Υ.Γ. επίσης, θα μπορούσατε να μεταφράσετε αυτό το γράμμα

Και να το στείλετε στην καθηγήτριά μου.

7 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Δ.,

    με ένα μείγμα κατανόησης του ανθρώπου που έχει βρεθεί εκεί, αγάπης για το μικρό κορίτσι μέσα σου(μου) που πιστεύει ακόμα στα τζίνι αλλά και αγάπης για τη φίλη μου που έχω να τη δω (κάτσε, μετράω - καλέ δε μπορώ να θυμηθώ!) πολλές πολλές μέρες (τελοσπάντων :p), θεωρώ αυτό ένα από τα πιο ωραία και πιο γλυκά ποστ που έχεις γράψει :)

    Σε φιλώ πολύ πολύ και μετράω μέρες για το Σαββατο (ή για πιο πριν μήπως, ε φανταστικό μου τζίνι???)

    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι θα γίνει ομως δε θαπρεπε να απαντησει????καιγομαστε λεμε!
    ναι...σαββατο!!!

    :DDD
    merci...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβερό το τζίνι σου, είμαι απόλυτα σύμφωνη να καταργήσω κι εγώ μαζί σου τον ύπνο για να προλαβαίνω να χορεύω,να ακούω μουσική, να παίζω επιτραπέζια , να προλάβω να πάω στη συναυλία των άνκλ στη Θεσσαλονίκη που δεν έχω χρόνο!Συγχαρητήρια Δαναούκο για τη διαύγεια που σε χαρακτηρίζει και την ικανότητα να βρίσκεις λύσεις απλές που σώζουν ζωές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hahahahhaa...
    να σημειωσουμε οτι ειναι παντα λυσεις εφικτες ε??


    φιλαααααααααααααακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. les???egw dinw akomi panellinies...h kai xeirotera...
    kai mallon gia arketo kairo akomi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή