21 Δεκεμβρίου 2010

It's a beautiful (b) day




Σημερα η Ε. εχει γενεθλια

Και εγω ακομη δεν της εχω παρει δωρο γιατι δεν εχω προλαβει…



Για ολες τις κρισεις πανικου που εχει βγαλει η μια στην άλλη σε οποιο μηκος και πλατος κι αν βρισκομασταν….

Για ολες τις φωνες που κανουμε η μια στην άλλη όταν διαφωνουμαι αλλα παντα καταλαβαινομαστε.

Για όλα τα γελια και τα κλαμματα που εχουμε κανει

Για ολες τις ασυναρτησιες που σκεφτομαστε και για τις παρακρουσεις που παθαινουμε

Για όλα τα χαμογελα παγιδες που μας κλεβουν και μας χαριζουν τα δικα μας καρφιτσωμενα χαμογελα.

Γιατι η Ε. μου εμαθε να βγαζω φωτογραφιες με το νου

Γιατι η Ε. είναι η μαμα-Ε.

Γιατι η Ε. μου εμαθε πώς να μηδενιζω την αποσταση.

Γιατι η Ε. με βοηθησε να ειμαι πιο βαρυ «σφουγγαρι».

Γιατι όταν ηρθα τοτε στο παρισακι δεν ειχα τιποτα και με ενοιαζαν τα παντα και τωρα που ξαναρθα δε με ενοιαζε να εχω τιποτε άλλο γιατι ειχα τη φιλη μου.

Γιατι είναι ο πιο κοντινος μου ανθρωπος.

Γιατι μπορω να ειμαι όπως ειμαι στα καλυτερα μου και στα χειροτερα μου και να ξερω ότι τα μαιλ μου εχουν παραληπτη που θα τα διαβασει και θα τα καταλαβει…

Γιατι της παει μονο να χαμογελαει…

Και της αξιζουμε ολοι εμεις vα την κανουμε μονο να χαμογελαει.

Για όλα αυτά….και για αλλα τοσα που δε χρειαζεται να πω…

Ηθελα να ακουσει σημερα το τραγουδι της από εδώ όταν θα ξυπνησει το πρωι












Να τα εκατοστίσεις…

Δ.







4 σχόλια:

  1. Τώρα που σταμάτησα να κλαίω μπορώ να απαντήσω:

    Ευχαριστώ. Πολύ. Πάρα πολύ. Κι είναι μία από αυτές τις φορές που οι λέξεις είναι τόσο μα τόσο λίγες... Πφφφφφ, είμαι και υπερευαίσθητη με τη γαμω-ίωση και θα με ξαναπάρουν τα κλάματα, λέμε...

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ξέρω ότι δεν έχω καμία θέση σ'αυτό το ποστ αλλά είναι τόσο συγκινητικό και γλυκό :)

    αχ μπράβο ρε κορίτσια!μακάρι να ήταν όλες οι φιλίες τόσο τρυφερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. se euxaristoume polu gia ta logia sou :)))
    pragmatika einai poly omorfo kai gluko na to leei kapoios tritos auto
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή