26 Αυγούστου 2010

αυτο το καλοκαιρι!



  • περασα βραδιες πανω απο κρασια και ρακες και μεζεδες με πολυ αγαπημενες μου φιλες...
  • δουλεψα 195 ωρες...
  • αποχαιρετησα μια πολη και τους ανθρωπους της που με δενουν με αυτη....





  • γνωρισα ανθρωπους που δεθηκα αστραπιαια και βαθια...
  • ταξιδεψα (λιγο) και μαζεψα νεες εικονες...
  • εβγαλα ομορφες φωτογραφιες....στην ψηφιακη και στο μυαλο...
  • γελασα μεχρι δακρυων-πολλες φορες...
  • ξενυκτησα μετατρεποντας χαζες συζητησεις σε βαθιες soul-searching κουβεντες..
  • εφαγα πολυ...







  • μαυρισα!!
  • διαβασα 5 βιβλια στην παραλια...(και οκ δεν ειναι και πολλα...αλλα εκανα λιγα μπανια και οι επιλογες μου δεν ειναι παντα αυτο που θα αποκαλουσε κανεις "βιβλιο παραλιας"!!!)



  • ειδα 3 seasons ολοκληρωμενες House!
  • κρατησα ατακες που θα μεινουν ως σημειο αναφορας....
  • επαιξα αλλα και γεμισα με βαριά συναισθηματα και ξεσπασα σε κλαμματα
  • απολαυσα το παιδικο μου δωματιο, τη μαμα και την προδερμ….






Και νομιζω αφου ξεκουραστηκα είναι ωρα να γυρισω σπιτι…. Στο αααααααλλο σπιτι…

Με περιμενουν!*











*οι ανθρωποι μου και οι μελλοντικες μου αναμνησεις....

2 σχόλια: