26 Ιουλίου 2010

Alt-shift






alt shift: grec



Βρισκομαι καπου στο γαλλικο νοτο… σε ένα σπιτακι που φιλοξενει καμια 15αρια εθνικοτητες της μεσογειου…και εμενα μου θυμιζει το σπιτι του Monet…(σιγουρα θα εχουν την ιδια χρονολογια…)και είναι τοσο Γαλλια.. και provence


Αυτό το εδώ όμως δεν εχει να κανει με το χωρο… αλλα μονο με τους ανθρωπους και μου ειχε λειψει τοσο αυτό…γιατι πανε 7 (καπου εκει) χρονια που εκανα την πρωτη μου τετοια εξορμηση σε ένα mutliculturel περιβαλλον και φοβομουν μηπως τωρα ( 7 χρονια μεγαλυτερη) μηπως δε μου κανει την ιδια εντυπωση… αλλα όχι… ευτυχως όχι… αυτά τα περιβαλλοντα με εχουν χαρισει ένα πολύ σημαντικο κομματι αυτου που ειμαι και γινομαι…


Και είναι υπεροχο πανω σε μια χαρτοπετσετα, λιγο πριν φαμε ένα Παλαιστινιος και ενας Αιγυπτιος να σου κανουν το χαρτι της Παλαιστινης και πριν ερθει η σαλατα να σου εχουν εξηγησει ολο το μεσανατολικο…


και είναι ακομη πιο υπεροχο να ακους μια γαλλιδα από την άλλη ακρη να φωναζει, να τραγουδαει, να γελαει δυνατα και να κανει φασαρια –ακριβως όπως εσενα- και φυσικα είναι θεμα χρονου να βρεθειτε κοντα και να νομιζετε ότι γνωριζεστε απλα για παντα…και αμεσως το βλεπουν και οι αλλοι… σας βαζουν διπλα διπλα και μετρανε το σκορ σας στο θορυβο και στη φασαρια…και η μια λεει στην άλλη ότι απλα συμπληρονομαστε και μπορουμε να μοιρασουμε σε ολους χαπια για τον πονοκεφαλο…


και αυτό που λατρευω παντα και σε αυτά τα περιβαλλοντα είναι το ποσο γεματη με αφηνουν αυτές οι στιγμες και αυτές οι κουβεντες που κατι διαφορετικο εχεις να μοιραστεις με τον καθενα… κατι να μαθεις που αγνοουσες ότι συμβαινει στον κοσμο και γυρω σου…

και ο καθενας είναι ο εαυτος του και προσφερει τη μοναδικοτητα του στο pyzzle… και νιωθω ότι οσο με αφηνουν να ειμαι «εγω» , μπορω να γινω το καλυτερο μου…


(βρισκομασταν σε ένα τραπεζι των 20 ατομων και ο Παλαιστινιος με κοιταει και με υφος βαθυστοχαστου αποφθεγματος μου λεει « μιλας πολύ…ε? εισαι συνεχεια «μπλα μπλα και μπλα μπλα μπλα…»



Και είναι τοσο αστειο γιατι με ξερει λιγες μονο ωρες και μου θυμισε (ολους) τους φιλους μου που μου το λενε παντα και συνεχεια με πειραζουν…και μονο να γελασω μπορουσα… και συνεχισαμε τα γελια που ενας γαλλος αποστομωτικά μου λεει ότι το χειροτερο είναι ότι μιλω σε ολες τις γλωσσες και δε με γλιτωνουν με τιποτα… και όταν κουραζομαι στα γαλλικα συνεχιζω στα αγγλικα… και είναι τοσο αληθεια και το βρισκω εκπληκτικο να αποκτας τετοια ανεση με ανθρωπους που ξερεις με τη βια 2 μερες…)


Και ξερω ότι πιο πολύ μεσα μου μια πλευρα μου χαιρεται τοσο πολύ που βρισκεται σε ένα περιβαλλον francophone και ανηκει αντιστοιχα σε ένα τετοιο συνολο που δε περιμενουν να ξερεις τη γλωσσα τους και είναι avantage να τη γνωριζεις… και το κεφαλι λειτουργει alt-shift γαλλικα- alt- shift αγγλικα… και ειδικα που νιωθω ότι αυτό alt-shift στα γαλλικα γινεται αυτοματα και ευκολα….


Μπορω να συνεχισω για πολλες ωρες που ακομη εχω τις εντυπωσεις των 2 πρωτων ημερων … πολύ φρεσκες με μια βδομαδα μπροστα να ωριμασουν…





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου