12 Φεβρουαρίου 2010

Love is a Circle




Γιά σένα έχω μιλήσει σέ καιρούς παλιούς
Μέ σοφές παραμάνες καί μ’αντάρτες απόμαχους
Καί γιατί,λέει,νά μέλει κοντά σου νά’ρθω
Πού δέν θέλω αγάπη αλλά θέλω τόν άνεμο
Αλλά θέλω της ξέσκεπης όρθιας θάλασσας τόν καλπασμό

Έτσι σ’έχω κοιτάξει πού μου αρκεί
Νά’χει ο χρόνος όλος αθωωθεί
Μές στό αυλάκι που τό πέρασμα σου αφήνει
Σάν δελφίνι πρωτόπειρο ν’ακολουθεί
Καί νά παίζει μέ τ’άσπρο καί τό κυανό η ψυχή μου !


Τό
λουλούδι αυτό τής καταιγίδας καί μ’ακούς
Τής αγάπης
Μιά γιά πάντα τό κόψαμε
Καί δέν γίνεται ν’ανθίσει αλλιώς,μ’ακούς
Σ’άλλη γή,σ’άλλο αστέρι,μ’ακούς
Δέν υπάρχει τό χώμα , δέν υπάρχει ο αέρας
Πού αγγίξαμε,ο ίδιος,μ’ακούς

Από τόσον χειμώνα κι από τόσους βοριάδες,μ’ακούς
Νά τινάξει λουλούδι,μόνο εμείς,μ’ακούς
Μές στή μέση τής θάλασσας
Από τό μόνο θέλημα τής αγάπης,μ’ακούς

Τα δυό μικρά ζώα,τά χέρια μας
Πού γύρευαν ν’ανέβουνε κρυφά τό ένα στό άλλο

Ακουστά σ’έχουν τά κύματα
Πώς χαιδεύεις,πώς φιλάς

Είμ’εγώ,μ’ακούς
Σ’αγαπώ,μ’ακούς

Άκου,άκου
Ποιός μιλεί στά νερά καί ποιός κλαίει -- ακούς;
Είμ’εγώ πού φωνάζω κι είμ’εγώ πού κλαίω,μ’ακούς

Σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, μ’ακούς.
Πώς λές ψιθυριστά τό "τί" καί τό "έ"

Τριγύρω στό λαιμό στόν όρμο
Πάντα εμείς τό φώς κι η σκιά

Επειδή σ’αγαπώ καί σ’αγαπώ

Τόσο η νύχτα,τόσο η βοή στόν άνεμο
Τόσο η στάλα στόν αέρα,τόσο η σιγαλιά

Τριγύρω η θάλασσα η δεσποτική

Καμάρα τ’ουρανού με τ’άστρα
Τόσο η ελάχιστη σου αναπνοή

Επειδή τό αδοκίμαστο καί τό απ’αλλού φερμένο
Δέν τ’αντέχουν οί άνθρωποι κι είναι νωρίς,μ’ακούς
Είναι νωρίς ακόμη μές στόν κόσμο αυτόν αγάπη μου

Να μιλώ γιά σένα καί γιά μένα.

Έτσι μιλώ γιά σένα καί γιά μένα
Επειδή σ’αγαπώ καί στήν αγάπη ξέρω
Νά μπαίνω σάν Πανσέληνος
Από παντού
,γιά τό μικρό τό πόδι σού μές στ’αχανή σεντόνια
Νά μαδάω γιασεμιά --κι έχω τή δύναμη

Αποκοιμισμένη,
νά φυσώ νά σέ πηγαίνω
Μές από φεγγαρά περάσματα καί κρυφές τής θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα μέ αράχνες πού ασημίζουμε

Πενθώ τόν ήλιο καί πενθώ τά χρόνια που έρχονται
Χωρίς εμάς καί τραγουδώ τ’άλλα πού πέρασαν

Μονόγραμμα- Ελύτης



Αγνοώ γιατί σήμερα μπορεί να έσκασαν μέσα μου αυτές οι λέξεις…

Οι λέξεις έχουν ένα περίβλημα σα τσόφλι που σπάει και σκάει μέσα σου –κάπως έτσι το έλεγε ο Καζαντζάκης. Κι έτσι όταν σκάνε μέσα σου είναι πολύ δύσκολο να τους αντισταθείς.

Μέρες τώρα γυρόφερναν κι άλλες λέξεις στο νου που δε βρήκαν ακόμη το δρόμο τους προς τα έξω… ψάχναν τη διέξοδό τους άλλα δε κατάφερνα να τους δώσω την υλική τους μορφή. Ίσως τα λόγια του Ελύτη να μην είναι άλλο από ένα δανεικό μονοπάτι τους προς τα έξω, το ίδιο και η μελωδία και τα χρώματα ή καλύτερα η έλλειψη τους.



MONSIEUR MINIMAL- love is a circle


You feel everything I feel.........Everything I…When I feel everything you feel When you feel everything I feel….Everything I …

Love is a circle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου