30 Αυγούστου 2015

Summer moved on




Το δερμα μου είναι μαυροροδισμένο, τα μαλλιά μου ξανθά. Έστειλα και το κομμάτι στον καθηγητή. Να..αυτούς τους στόχους είχα για αυτούς τους μήνες του καλοκαιριού. Ακρως καλοκαιρινοί ή περίπου.  Τικ τοκ από τις ρακετες μου. η τεχνική μου βελτιώθηκε φέτος. Φεστιβάλ στην παραλία, τα πόδια μου είχαν για όλες τις 3 βδομάδες άμμο κολλημένη πάνω τους. Και το έχεις εκεί.  το αντικείμενο « του πόθου » μου. είναι εκεί ξαπλωμένο στην άκρη του κρεββατιού μου. και εγώ δε ξέρω πως αισθάνομαι. Δε μπορώ να κοιμηθώ. It was not such a big of a deal τελικα? κι εσύ άραγε, να με γουστάρεις ? Φίλοι και τσίπουρα στην άκρη της θάλασσας. Και άλλοι πιο παλιοί ακόμη φίλοι που είχα τόσο καιρό να δω και συναντούσα τυχαία στην Αθήνα. και μια άλλη διαφορετική παρέα. Όλοι χώρεσαν. Και εκείνο το άλλο « απωθημένο » να πίνουμε τζιν με στιμένο λεμόνι και να θέλω να με πάρει μαζί του. Και μια πτήση μακριά. Εκεί στο βορρά έχει ακόμη καλοκαίρι και ήλιο. Έχει κ εδώ και νησάκια και θάλασσα. Άλλη αισθητική. Άλλος κόσμος βόρειος. Ξανθός. Διακοπές ακόμη και καλοκαίρι.
Τούτο το ηλιοβασίλεμα απο τούτο το παράθυρο του αεροπλανου που με γυρνάει πίσω δύει και παίρνει και τις διακοπές μαζί του. Σχολείο τη Δευτέρα. 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου