7 Ιουλίου 2014

Η πρώτη μου φορά 7

Ich lerne Deutch und ich wohne in Berlin !!!
Das ist Berlin!!!





Dear Diary,
Απο το παραθυρο μου βλεπω τον πυργο, αλλος πυργος αυτος, τσιμεντένιος και περνάνε τα τρενα το ενα μετα το αλλο....

Σήμερα εκανα το πρώτο μάθημα γερμανικών στη σχολη. Οταν μπήκα μέσα είχα μια τέτοια άρνηση (που θελω παλι και μπλεκω!!!) μετα ολα ηρθαν σιγα σιγα, τα ήξερα αυτα που κάναμε και είχα ανεση και έπειτα όλοι άσχετοι ήταν οπότε μοιράζεσαι την άγνοια.


Κάνω μια έκθεση / μουσειο κάθε μέρα και περπατάω πάρα πάρα πολύ....μετα αφηνω τους φιλους μου να με πάνε σε μέρη αλλά δε ξέρω που με πάνε και μετά χάνομαι !Με εκνευρίζει που δεν ξέρω την πόλη και κυρίως που δεν ξέρω γερμανικά!ούτε το όνομα των δρόμων δεν μπορώ να πω, να απομνημονεύσω τη κατεύθυνση του μετρό ή τη διεύθυνση πού πηγαίνω καθώς είναι 3 ή 4 λέξεις μαζί καθε στενό!!!ναι, όλοι μιλάνε αγγλικά αλλά το βίωμα του Παρισιου με κυνηγά και δε θέλω να μη μιλάω τη γλώσσα ή να με κάνουν για τουρίστα/κατευθείαν!

Οι μερες ειναι μεγάλες και ηλιόλουστες και κανει και ζέστη! Αυριο θα παρω ποδήλατο...Ανακαλύπτω τους φτηνους φούρνους (75c η μηλόπιτα!!!!) και τα underground café ; έπεσα πάνω στο καλύτερο Burger που έχω φάει μετά τη Νεα Υόρκη....μπορεί και καλύτερο, για 3.90 !!!!

Καθως περπατω την πόλη, μου δίνει μια αίσθηση ηρεμίας. Χαλαρααααα που λεμε κι εμεις! Τα πάρκα της τα τεράστια και γαλήνια, τα quartiers της ειναι γειτονιες, μικροι δρόμοι, στενακια με καφε που ο κόσμος αράζει κυριολεκτικα έξω με τη μπύρα του, παιδιά που τρέχουν, ποδήλατα που διασχίζουν όλη τη πόλη!


Περυσι ακριβως τετοια εποχη ήμουν στη Νεα Υορκη και περπαταγα τα ατελείωτα block της. Αν μου τολεγες οτι θα βρισκόμουν ενα χρονο μετα να μαθαινω from stratch γερμανικα και να μένω Βερολίνο, δε θα το πίστευα....θα το θεωρούσα τρελό!πόσα δε θα πιστευα περυσι τετοια εποχή και θα θεωρούσα τρελά... ας είναι, das ist Berlin λοιπον!!!νιωθω οτι ακολούθησα τους οιωνούς που είχα. Δε μπορεί, κάπου θέλουν να με πάνε! Ήδη, με έφεραν ένας ένας εδώ. Κάτι θέλουν ίσως να μου πουν και θέλω να ακούσω.

Love,
Δ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου