18 Απριλίου 2011

25



Και πολύχρωμη…


Τα 25 όταν ημουν μικρη, ισως όχι και πολύ μικρή τα είχα σαν όριο… ένα όριο που χώριζε καπως το από εκει και πέρα και το πριν. Ισως το είχα σαν όριο σκεφτόμενη μια «καλή ηλικία» που από αυτην και έπειτα θα μπορούσα να όριζα τη ζωή μου έχοντας ένα μπουσουλα, ισως εχοντας στο νου και οικογένειες και παιδιά. Ισως γιατί και η μαμά στα 25 παντρεύτηκε το μπαμπα.

Αλλά ας έρθουμε στην πραγματικότητα και όντως στα 25 μου…. επαψα εδώ και καιρό να έχω αυτές τις παραισθήσεις και απαιτήσεις. Ναι, δεν ειμαι πλέον 20, η στρογγυλοποίηση δεν γινεται πια προς τα κάτω, τα 30 (η επόμενη ηλικία ορόσημο) τα βλέπω πολύ θερμά

Το κυριότερο είναι ότι δεν αισθάνομαι και 20….Όχι δεν το λέω ως ώριμη και σοφή κουκουβάγια… είναι που μια φίλη με συνάντησε εδώ μετά από 3 χρόνια και μου είπε ότι της φανηκα ότι ωρίμασα. Ισως και Ωρίμασα λοιπόν σα ντομάτα τ’Αυγούστου!

Η αλήθεια είναι ότι νιώθω τη διαφορά στα χρόνια τα πρόσφατα που έχουν περάσει…και αυτά ακριβώς τα χρόνια (και οι άνθρωποι) με κάνουν να νιώθω πιο πολύχρωμη από ποτέ!

Χτες γιορτάσαμε τα προεόρτια των γενεθλίων με ένα μεγάλο πικ νικ στα γρασίδια στους πρόποδες του Πύργου… και είχαμε τσέρτσελο και φαγιά και τούρτες και αμφιταλαντευόμουν τι να φορούσα- γιατί ήθελα κάτι που να μου ταίριαζε με τη μέρα και τη διάθεση αλλα το πρωι διάλεξα χωρίς σκέψη.

Πορτοκαλι παπούτσια, πράσινο καλτσόν, κίτρινηφούστα και μια μπλούζα με πολύχρωμα λουλούδια. Ασορτί με το γκαζον, ημουν οσο πολύχρωμη ένιωθα.

Και επίσης ένιωθα την αγαπη και τη ζεστασια των γυρω μου… Δε ξερω γιατί την ένιωθα τόσο έντονα, και πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί μου την προσφέρουν…

εγώ τους ευχαριστώ και ελπίζω να παίρνουν κι αυτοί κάτι πίσω- Όπως νιώθω ευγνώμων όταν άνοιξα τo mailbox μου σημερα το μεσημέρι και βρήκα 70 κατι μηνύματα από ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου που μπήκαν στον κόπο να γράψουν μια ευχή…





π.σ. καμια φορά ισως κάτι να αφήνει την αίσθηση ότι μπορεί να λείπει… κάτι αλλα δεν ξέρω τι… που δε μπορω να το ορίσω, ξέρω μόνο ότι δεν είναι παρόν… ισως είναι αυτό το κάτι που κρατώ για ευχή για τα 26…



ευχαριστω Χριστινάκι για τις φωτο!!!!!





4 σχόλια: