28 Οκτωβρίου 2010

"Και εσύ τι κάθεσαι?"










Περυσι, θα’ταν τετοια εποχη, μου είχαν μεινει στο νου παρακατω στιχοι για αρκετο καιρο…και κάθε φορα που πεφτω πανω τους με πλημμυριζουν με σκεψεις (που ισως καποια άλλη στιγμη οργανωσω και καταγραψω…)

Και είναι ακομη πιο περιεργο…γιατι τωρα, ζω αυτό το «άλλο μου φθινοπωρο» που άλλοτε φανταζομουν… εγινε αυτό που αναρωτιομουν περυσι…

Φορεσα κι εγω το ρουχο αποδημιας…

Τωρα αν με ρωτας σε τι θα ζηταγα να γινει το επομενο μου φθινοπωρο….

«ποιος ξερει τ’άλλο μου φθινοπωρο….»

Ἄρχισε ψύχρα.
Τὸ γύρισε ὁ καιρὸς σὲ ἀναχώρηση.

Τώρα ἡ γνωστὴ ψύχρα
κι ὅλα νὰ φεύγουν.

Ζέστες, πουλιά, ἡ διάθεση γιὰ φῶς.

Κι ἐσὺ τί κάθεσαι;
Καιρὸς νὰ μπεῖς κι ἐσὺ στὰ ἀλλαγμένα.


Νὰ γίνεις ὅτι ἀναρωτιόμουν πέρυσι:
«ποιὸς ξέρει τ᾿ ἄλλο μου φθινόπωρο;».


Καιρὸς νὰ γίνεις «τ᾿ ἄλλο μου φθινόπωρο».

Ἄρχισε ψύχρα.


Ρῖξε στὴν πλάτη σου
ἕνα ροῦχο ἀποδημίας.

(ΟΙ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ- δημουλά)

(Αχ αυτος ο οιστρος…παραμονευει εκει…να με βρει την ωρα που διαβαζω να παρει το νημα της σκεψης μου και να το παει μακρια…)

Και η αλογομυγα εφυγε από εδω, περασε τα συνορα, και μου ηρθε εμενα…





7 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι δε θα κουραστώ ποτέ να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσουν τα κολάζ σου...
    Αλλά αυτό ειδικά... το αγαπώ πολύ πολύ...
    Τελικά "το φθινόπωρο είναι μια εποχή που πρέπει να τη ζει κανείς μόνος του;"


    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :DDDD
    αληθεια κοκκινιζω...

    δε θελω να το παραδεχτω, αλλα ναι...
    το πιστευω...ισως το φθινοπωρο ναναι μια εποχη που πρεπει να τη ζει κανεις μονος του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hmmm, egw pali nomizw pws einai mia epoxh pou prepei na th zei kaneis monos tou kamia fora, etsi wste meta na kserei na anagnwrisei to allo tou fthinopwro... Mou aresan oi lekseis kai twn dyo sas, poly, kai to poihma, para poly...

    Sas filw,

    E.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nai...symfwnw me auto pou les...parallila to fthinopwro mou bgazei mia tetoia melagxolia pou ti briskw eksorismou monaxiki...polu proswpiki...me autin tin ennoia isws το φθινόπωρο είναι μια εποχή που πρέπει να τη ζει κανείς μόνος του...
    (einai fthinopwrines boltes pou exw kanei i thathela na kanw alla einai periergo giati nomizw oti dn thathela kanena parea oute tha mouleipe kapoios tote...duskolo na exeis parea...dn kserw... isws giauto "kratisa" telika auti ti frasi)
    :D
    gros biiisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ws synhthws, me kapypse h DG.
    (parepiptontws, mhpws mporei kaneis na me syndramei sthn kampania na peistei h DG na xanagrapsei?)
    to collage einai diko sou? TELEIO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :DDDD

    (aaa nomizw exei peistei...kai perimenoume to pote...erxetai -thelw na elpizw- ayth h stigmh..amesa! e, E.????)

    meeerci....:DDDD
    (nai, ta collage genika pou anebazw einai dika mou, oi fwto dn einai, alla tis epeksergazomai, ligo i polu, mexri na bgei to epithumito apotelesma ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή