18 Απριλίου 2010

24


Σήμερα το πρωί ξύπνησα κάπως περίεργα μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, ύπνου και πραγματικότητας, άνοιξα τα μάτια μου αγχωμένη ότι κάτι δεν έχω κάνει, ότι κάτι είχα να κάνω και ξύπνησα αργά, κάτι τέτοιο σύνηθες κατά τ’ άλλα καθότι λειτουργώ με λίστες “things-to-do-today” αλλά στη δεύτερη σκέψη μου τα έσβησα όλα, είπα «είναι ακόμη Κυριακή και δεν κάνω τίποτα από όλα αυτά, σήμερα έχω γενέθλια»

Και πάντα αυτή η μέρα είναι «η μέρα μου» και θέλω να στοιβάξω πράγματα για να κάνω τη μέρα μου ιδιαίτερη, και την ίδια στιγμή θέλω να κατεβάζω τις προσδοκίες μου γιατί κατά τ’αλλα συνεχίζει να είναι μια Κυριακή. Θα αρκεστώ στη homemade τούρτα μου…και το κερί που εσβησα και την sister που εμαθε να τρώει με chop-sticks!

Για άλλη μια φορά λοιπόν αισθάνομαι ότι οι γύρω μου μού κάνουν τη μέρα ιδιαίτερη- και μιας και δεν είναι εδώ σχεδόν κανείς που θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί… έχω βρει τρόπους να μη μου λείπουν ή να μην αισθάνομαι μόνη μου….

Δεν έχω να κάνω τίποτε άλλο από το να χαζοχαίρομαι απαντώντας σε ευχές που με όποιο τρόπο και αν με προσεγγίζουν έχουν να πουν μια καλή κουβέντα από κάθε γωνιά του κόσμου, μια σκέψη κάποιου φίλου σου κοντινού ή μη, από την Αυστραλία, από τις Ινδίες, από την Ιαπωνία, από την Αμερική από την Αίγυπτο ή από κάθε χώρα της Ευρώπης ή μια lacta από κάποιον που με σκέφτηκε….

για πρώτη φορά τα spam από το facebook τα άνοιγα με τόση ευχαρίστηση και έκπληξη μαζί… και πάνω από 40 μηνύματα που were shared on my wall…και άλλες τόσες οι κουβέντες που αντάλλαξα…

μάλλον πρέπει πλέον να συνηθίσω ως compliment (από μικρότερους που φαντάζει μακριά το 24) ότι δε μου φαίνεται….(μας έχουν πει και 19, havent they? :P ;) ) Άλλα το ξέρω ότι δεν είμαι 19, το νιώθω ότι δεν είμαι 19 και χαίρομαι γι’αυτό- ξέρω ότι έχω μεγαλώσει αρκετά μέσα σε αυτό το διάστημα….

Όμως δε θα το σκεφτώ αυτό σήμερα… είμαι 24 και μια μέρα...déjà… μα έχω ακόμη δικαιολογία να φάω από την τούρτα παγωτό

happiness is only real when shared

…. And it could be no other way…


πσ. είναι αστείο οτι τα μηνύματα συνεχίζουν να έρχονται ακολουθώντας την πορεία της γης και του ήλιου...στο Μεξικο ή στον Καναδά είναι ακόμη χθες!

Saludos desde México....

4 σχόλια:

  1. 1) Αγαπώ που το ονόμασες 24 ;)

    2) Πόσο αγαπώ τα γενέθλια που με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο κρατάνε περισσότερες από μία μέρες?!

    3) "και την sister που εμαθε να τρώει με chop-sticks!" τρομάρα σου!!! :pppp

    4) Φυ-σι-κά και μας έχουν πει και 19!!! :ppp

    5) Χρόνια πολλά σουργελάκι μου :) Ξανά. Πιο πολλά. Πιο ευτυχισμένα. Πιο γεμάτα. Πιο δικά σου.

    Σε φιλώ,

    Ε.

    ps: και του χρόνου να τα γιορτάζουμε μαζί. Εδώ εκτός από "εδώ". Ναι, επιμένω. :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. merci cherie....
    etsi prepei...i told you...ill do my very best...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεεεμ βρίσκομαι στον Καναδά οπότε δικαιολογούμαι που σου λέω κάπως καθυστερημένα τα χρόνια πολλά ε;:P
    Να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hahahhahaahhhahahhahaaaaaaaaaaa
    ειμαστε ακομη στα μεθεορτια οποτε μια χαρα-on time!!!!

    σε ευχαριστω πολυυυυυ!!!!!:DDDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή