1 Δεκεμβρίου 2013

The Happy Show


exposition@ Gaité Lyrique







Πάλι μπροστά μου οι ίδιες λέξεις....ή περίπου οι ίδιες λέξεις-νοήματα σε περίπτωση που προσπαθούσα να ξεφύγω...Amour-Union / Amour-Passion….
Γιατί σε αυτή τη γλώσσα δεν έχουν λέξεις να αποδώσουν τον δικό μας έρωτα και αγάπη ; Eros/Agapé ?
Γιατί εγώ την αγάπη μπορώ να την αισθανθώ μόνο με ένα τρόπο να αγαπάς....δυνατά, ολοκληρωτικά, απόλυτα. Ξέρω να δίνω μόνο έτσι, μονόδρομος. Και με τον ίδιο τρόπο έχω νιώσει να αγαπιέμαι. Τον έρωτα ; τον έχω νιώσει...αυτό που περνάει ο άλλος απο δίπλα σου και σου κόβονται τα πόδια, χλωμίαζεις, πεταλούδες στο στομάχι και παλμοί στο 100 κάτι, αυτό εννοούμε ; ναι, τόχω ζήσει αλλά ποτέ σε σχέση, δε ξέρω ποτέ τι γίνεται στη συνέχεια αυτού του έργου, ποτέ δε μεταφράστηκε σε envie σαρκικό, έμεινε στο κεφάλι με αστεράκια, καρδούλες και ελέφαντες. μπορεί για καλό μπορεί για κακό...who knows....αργότερα αυτά τα βιώματα τα ονόμασα καψούρα... τι εκπληκτική λέξη κι αυτή! Και άντε να τη μεταφράσεις...
Και τι είναι όταν θέλω να σε δω, όταν μου λείπεις κάθε στιγμή με κάθε αφορμή, όταν είσαι παντού με ένα εμμονικό τρόπο, όταν κανείς δε μπορεί να καλύψει την απουσία σου, όταν ξυπνάω δίπλα σε κάποιον άλλον μα δε με νοιάζει, όταν σε έχω ανάγκη και νιώθω μιση, όταν σε σκέφτομαι συνέχεια και σε ψάχνω ανάμεσα στους περαστικούς ; δε ξέρω τι είναι- ξέρω ότι είναι κακό.
Αλλά nevermind



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου